Life Style

İstanbul…

10 Mart 2015

istanbul-boğaz-gleamfashion-moda-bloguHafta sonunu harika bir etkinlik için İstanbul’da geçirdim. Etkinliğin harika detaylarını, kombinleri sizinle daha sonra paylaşacağım ancak şu an size sadece İstanbul’dan bahsetmek istiyorum. Sadece İstanbul

coffee-manikür-2015-manikür-modelleri-istanbul-kahveİlk gün: Perşembe akşam İstanbul’a vardık. Otele giriş yaptık. Önüm arkam sağım solum Arapça konuşan insanlarla dolu. Suit oda katı, katta 5 suit var. Birinde Arapça müzik eşliğinde dansöz oynatılıyor. Saat gece 3 !

İkinci gün: Sabah erkenden bize tavsiye edilen mekanda kahvaltı yapacaktık. Ancak bulamadık. Adres soralım dedik Türkçe konuşan birini bulmak oldukça zor oldu. İkinci dil olarak Arapça (ya da ben öyle farz ediyorum) şart!

Üçüncü gün: Boğazda kahvaltı keyfi yapalım dedik. İstanbul’a her gidişimizde uğradığımız boğazda kahvaltısı meşhur bir mekâna gittik. Hava rüzgârlı, deniz dalgalı! Ancak denizde olan sadece dalga değil. Göz alabildiğine pislik! Martıların peşinden koşup sokmayın ağzınızı oraya diye bağırasım geldi bir anne içgüdüsüyle (ne alaka ise) Belki sadece dalgalı olduğu için bize öyle geldi ama bu kadar pis olmasını beklemiyordum.

Genel olarak: Yıl içerisinde iş için, eş dost ziyareti ve etkinlikler için birçok kez İstanbul’a geliyorum. Yolları (Sıkça uğradığımız semtlerde) gayet iyi biliyoruz. Bir ara arka koltukta lafa dalmışken. Taksicinin 100 mt ilerde ki otelemizin önüne doğru sürmektense ilk sağ sokaktan sapıp bizi 10 dk dolaştırdıktan sonra bir üst sokaktan tekrar otelin önüne çıkması beni oldukça güldürdü. Tabi ki hak ettiği kadar parayı verip taksiden indim.

Sonuç: İstanbul’dan ayrılırken dilimde şu şarkının mırıldandığını fark ettim.

İstanbul bu gün yorun

Üzgün ve yaşlanmış

Biraz kilo almış

Ağlamış yine rimelleri akıyor

boğazda-kahve-keyfi-blog-gezi-travelİstanbul bu kez gözüme böyle görünmüştü. Gerçekten üzgün ve yaşlanmış! Ancak yaşanmışlığı beni hala kendine çekmeye devam ediyor. Belki de sevmesini bilene güzel İstanbul.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
Rating: +6 (from 6 votes)